Everything about اقساط

Wiki Article

 ایمپلنت دندان مزایای بسیار زیادی برای جایگزینی دندان نسبت به سایر روش‌ها دارد. این روش به عنوان یک راهکار محافظه کارانه است که هیچگونه تأثیر منفی بر ظاهر فرد ندارد و فرد احساس می‌کند که از دندانهای طبیعی خود استفاده می‌کند.

تفاوت لمینت و کامپوزیت دندان نیز در طول عمر و مراحل انجام آن است.

افرادی که تحت این روش قرار گرفته و اقدام به ایمپلنت دندان خود میکنند ممکن است در حین یا پس از آن دچار عوارضی شوند. این موارد ممکن است شامل موارد زیر باشد:

تمام این کامپوزیت‌ها برای اهداف مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند. در نهایت تمام آنها برای زیبایی دندان با کامپوزیت و رفع مشکلات مختلف مدنظرند.

کامپوزیت مستقیم دندان می‌تواند در این موارد مورد استفاده قرار گیرد:

نظرات درباره کامپوزیت دندان رجب گفت: ۱۴۰۲/۰۵/۰۶ در ۰:۴۵ ق٫ظ خوب و عالی فقط نتیجه اینه که فقط باید درآمد و پول خوب داشت ،تا انتخابمون راحتتر بشه،بی مایه فطیره،،،،!!!!

متریال مورداستفاده در دندان‌پزشکی مانند قلم موی کامپوزیت دندان‌پزشکی، رنگ‌های کامپوزیت دندان و متریال مورداستفاده برای باندینگ و آماده‌سازی دندان‌ها هم در تعیین عمر این روکش‌ها اهمیت دارد.

معمولاً پس از گذشت ۲۴–۱۲ هفته لثه اطراف فیکسچر را می‌گیرد ، سپس روی فیکسچر ،اباتمنت متصل می گردد و سپس روی آن روکش (پروتز ثابت) گذاشته می شود.

در طول درمان و بعد از کاشت ایمپلنت دندان برای روند ترمیم استخوان و پیوند آن با ایمپلنت باید حتما از غذاهای رژیمی نرم استفاده شود و همچنین بهتر است در طول درمان از سوپ ، سبزیجات ، لبنیات و میوه ها استفاده شود

جراحی ایمپلنت دندان با لیزر گزینه بهتر و با آسیب کمتر به بافت نرم و سخت در انجام این عمل توسط دندانپزشک است .

دندانپزشک برای پاسخ به این سوال باید نیاز واقعی بیمار را ارزیابی کند here و تنها در این صورت قادر به براورد هزینه حقیقی خواهد بود. اما بطور کلی بسته به نوع ایمپلنت و نوع برند هزینه ایمپلنت دندان متغیر هست.

روکش کامپوزیت می‌تواند ظاهری زیباتر و لبخندی بسیار جذاب‌تر به فرد بدهد. این تکنیک راحت‌ و در دسترس است و کارایی بسیار خوبی دارد.

با این روند یک محصول قوی تر، سخت‌تر و با دوام تر در اصل انتظار می‌رود.

سعید گفت: ۱۴۰۲/۰۲/۰۱ در ۱۰:۴۷ ب٫ظ فوق العاده بود.مرسی تشکر

Report this wiki page